Are you sure?

Comfirm Cancel


Or Login using BecomeGorgeous


Please fill the form below and follow the further instructions.

By registering, you are agreeing to the terms and conditions.
We will not sell, rent or give your email to anyone so don't worry about spam.

Password Recovery

You are about to receive a email from us please make sure to check your spam or junk folder and add our email to your contact list.

Thank you!

Hannah Holee




27 Aug 1989

I am currently 19 and in college. I still get people asking me if I am a freshman in high school so I joined to help get some hair and makeup ideas that were cute and young but mature at the same time, so I at least look my age.

  • 5 Rank

  • 4739 Points


stargirl asked:

06 Jul 2009

*sigh* Guys, you can't live with them, yet you cant live without them.

not really a question, but lately I realized guys are sooo confusing. First off, I am nineteen right?, and I just had my first kiss. I had plenty of opportunities but I never liked a guy enough to kiss him. Well I finally found a guy but now he is acting weird. Then there is this new guy who likes me too, and I am too confused over the other guy to know how I feel about him. And THEN another guy I used to like a long time ago moved but then came back, and he's interested now. ugh guys are soo confusing. Sorry for all the writing but why do guys have to make our lifes soo complicated? Who agrees with me?



vnessa001 says:

Posted on 06 Jul 2009

i soo agree with you guys have diffrent minds lo and ways of thingsing they fail to see what they need and go after what they want and sometimes there just soo clueless lol ps. ive never dated a guy or kissed lol :thumbup:


anca says:

Posted on 06 Jul 2009

guys are guys, that is the way they are and it seems like they will never change... but what can you do??!!!


jackybee says:

Posted on 06 Jul 2009

EYE agree! isnt it wierd idk if its just me? but everytime im like seeing some one as in datting them n stuff a bunch of guys pop out of no were n den when im completly single dey all disapear! iv came to this conclusion twice! lol yea guys r confusing dats y im mean to demx( lol!b-)


hellokittyx1994 says:

Posted on 06 Jul 2009

they dont realy confuse me so much o.o its just trying to get them to notice you or to hint to them that youre not intrested that comes on as difficult sometimes


stargirl says:

Posted on 06 Jul 2009

yea... normally I don't like that many guys. I normally tend to push them away. but theres something about these guys that just makes them different. basically the fact that they are all good guys, and they started out as great friends first . its just they all decided they wanted to be something more at the same time :P


3nir says:

Posted on 06 Jul 2009

I never liked so many guys like you 8-|

But yeah, guys can be weird sometimes, I think they're also confused about their decisions. Don't know :-?


kelly_goo says:

Posted on 06 Jul 2009

not confusing, just different in an annoying way >:|


babyblue says:

Posted on 06 Jul 2009

ye,i know eh?

so confusing,they just come sometimez wen ur like wit sumone else:s

honestly you gotta decide on ur own ,since ur the one who knows these guys ,

but ye i agree


paigee says:

Posted on 06 Jul 2009

Yes i think they are definatly conffusing and i agree! :)


ctl888 says:

Posted on 06 Jul 2009

This girl I know told me that there is this really good book called, " Think like a man, but act like a lady", I do not remember who the author is, but she said that it really helped her understand guys better. ( She was having trouble with her boyfriend...on again for about 5 years!) But she told me that the book explained why guys would act a certain way and if so what it meant. I guess like a decoder book! Hahaha

Login To Answer