Confirm

Are you sure?

Comfirm Cancel

Login http://www.becomegorgeous.com/users/auth/facebook

Or Login using BecomeGorgeous

Register

Please fill the form below and follow the further instructions.

By registering, you are agreeing to the terms and conditions.
We will not sell, rent or give your email to anyone so don't worry about spam.

Recommended

http://www.becomegorgeous.com/users/auth/facebook
Password Recovery

You are about to receive a email from us please make sure to check your spam or junk folder and add our email [email protected] to your contact list.

Thank you!

Ashley

Large

Virgo

Status

General
Female
13 Sep 1991

About
Im very into beauty and make up and hair...i have a wonderful fiance who makes me feel good about myself, and a CHARMING baby boy...who looks nothing like me but everything like his daddy... I love being a mom....i wouldnt trade it for anything....even if that means not having as much time and money More saduisahduiash dsau

  • 144 Rank

  • 382 Points

Sort by: Recent Popular

Questions & Answers

pretty_fla_girl

pretty_fla_girl asked:

over 10 years

did yew know who megan fox's mom is

i jus found out 2day that vivca a fox is her mom... who wouldve thought..lol resemblance?

View Question & Answers

pretty_fla_girl

pretty_fla_girl asked:

over 10 years

how can i make my skin tighter?

i had a baby 9 months ago and lost pretty much all tha baby weight and now im toning my body/tummy.. due to this my skin around my tummy is kinda loose when i bend or twist i can see wrinkles!! all at tha bottom of my tummy but it is still GROSS to me i hate 2 see it! ANY HELP?? amaay if yew read this i am really curious to see if yew have a natual remedy 4 this... those are always tha best

View Question & Answers

pretty_fla_girl

pretty_fla_girl asked:

over 10 years

pimples on tha bum bum

so embarissing but my grandma and mom had it and unfortunately it was passed down tha gene pool to me! :( i hate my but so much.. i think they are caused by heat but i even have them in tha winter idk wat 2 do and i hate it wen my fiance looks at me cuz i feel sooooooo GROSSS and i have a nice shaped but and all but tha pimples are such a turnoff please any advise im am open 2 ANYTHING ohmy goodness this is so embarassing i cant belive im postin it

View Question & Answers

blog updates

15

Jul

pretty_fla_girl wrote:

15 Jul 2009

miss bg

well i have manyblond moments that i find funny lol but who doesnt find thier own blond moments funny? well tha other night i was wondering... wat tha heck does thaa bg stand for in Miss BG... so i got 2 thinkin and my 1st thought was beautiful girl... then a moment later i said 2 myself duh!!!! ...

Read More

15

Jul

pretty_fla_girl wrote:

15 Jul 2009

1st of ALL

well first i want to say one big joy is my sons sense of humor... he thinks everything is funny and has tha most adorable laugh...it started when he was between 7and8 months old... and its still going....Tha other day a mosquito got in tha house and i seen it fly past tha baby so i got into "supe...

Read More

10

Jul

pretty_fla_girl wrote:

10 Jul 2009

TGIF

yay im so happy its friday!!!! going shopping ... im sooo excited lovin tha shoppin lol

Read More

Add a Comment

* Please Add A Comment

Anonymous

Thank you for submission! Your comment will be displayed after getting approval from our administrators.

Connect With
Or Pick a name