Are you sure?

Comfirm Cancel


Or Login using BecomeGorgeous


Please fill the form below and follow the further instructions.

By registering, you are agreeing to the terms and conditions.
We will not sell, rent or give your email to anyone so don't worry about spam.

Password Recovery

You are about to receive a email from us please make sure to check your spam or junk folder and add our email to your contact list.

Thank you!





29 Dec 1992

if u want to know me a lil more just tlk to me dont be scared.. :P

this is all about me!
my fave colors :P" purple and black Yay
i have to best friends one is Isabella(a.k.a. Bella) and the second is lori(a.k.a. emo grl)!!
i am a twilight person I SAW NEW MOON THEMore saduisahduiash dsau

  • 470 Rank

  • 96 Points


nelson asked:

30 Dec 2009

what would you do if i was died?

if i was died wwhat would you. do.. have a party, cry your eyes out. laugh at me and pee on my died body. tell me the truth. i really want to know.. :P.. lol..




music_is_life says:

Posted on 30 Dec 2009

i dnt rly no u... but i wud prob cry then laugh cuz i didnt no u.. lol sry!!:) but u snd lik a nic prson so i wud prob cry even more,,,:)


barbipixi says:

Posted on 31 Dec 2009

if you was died lol

i don't really cry about that kind of thing but i do know you'll be in a better place and it must have been your time. things always happen for a reason. and you're never really gone if people remember all the good times they've had with you : P


marlabell says:

Posted on 31 Dec 2009

ok well i kinda dont get cry about things like that but i dont no u well but i mean i would be sad. :-)


runningwithscissors says:

Posted on 31 Dec 2009

i would totally come to your funeral and give a really long speech about how you were a good friend and all that good stuff even though i don't even know you :d


bethanyjl says:

Posted on 31 Dec 2009

Whoa girly! Dont be thinking such depressing thoughts! Your alive and well, so dont be thinking about what ppl will do when your gone:)


xxrandomxxafixxfanxx says:

Posted on 31 Dec 2009

well i dont know ya but i know u have really cool hair an u seem like a cool and nice person :p

well ill probably b sad 4 u and ur family and stuff


jessd says:

Posted on 01 Jan 2010

haha wow this is a good question to ask.. umm i would probably not care.. haha . i know that sounds bad but i dont know you.. i would be like oh that girl.. that sucks haha


crazy_izzi says:

Posted on 01 Jan 2010

idk really

i would just b sad ui guess

u sound really nice (and u hv gr8 hair!)

if i would know u i would cry my eyes out bt since i dont i would just mayb make a big post ova here R.I.P for nelson or so hehe :)


nelson says:

Posted on 30 Dec 2009

lol thanks. i might do the same thing. lol.. :)) hahahaha i laugh at my self if i was died lol jk...


music_is_life says:

Posted on 30 Dec 2009

uhhhaha :)


nelson says:

Posted on 03 Jan 2010

thanks. at least some one cares about me lol


nelson says:

Posted on 03 Jan 2010

yea ik wat u mean. i woundnt care if some one died tht i have no clue who they r. lol

Login To Answer