Are you sure?

Comfirm Cancel


Or Login using BecomeGorgeous


Please fill the form below and follow the further instructions.

By registering, you are agreeing to the terms and conditions.
We will not sell, rent or give your email to anyone so don't worry about spam.

Password Recovery

You are about to receive a email from us please make sure to check your spam or junk folder and add our email to your contact list.

Thank you!

May Cullen




03 Apr 1998

  • 45 Rank

  • 1383 Points


midsummer_dreams asked:

06 Jun 2010


Right this is dead wierd. Everytime I'm like, a gathering like a family dinner or a party or something, I always feeel like, idk, lonely? & I can't stand to be around too many people. Like for example my cousins 16th. She had a small family gathering & all through it I felt sorta depressed, & just went in her backgarden and sat by myself for ages. Its like, I hate being alone yet at the same time I hate being with people. & I hardly have a tolerance for people. Everyone pisses me off. At times I hate everyone. It doesn't help that my father is quite strict & don't lemme out much. Also I'm sick of girls, I go to an allgirls & idk when was the last time I talked to a guy? But like, my dad probs wouldn't let me meet up with guys & tbh I get along better with guys than girls.

So, uh, helppp?

Ps. Its been agessssss since I last came on here, missed you guysss! :D



rokkii says:

Posted on 08 Jun 2010

I get like that around people too. It could be related to claustrophobiai If it's really bad, you could talk to someone about it and maybe get some kind of meds or treatment. I'm not sure. When I'm around too many people I get pissy, on edge, and stressed out. Sometimes I get migraines. If it's the same for you, it probably has to do with clautrophobia cuz that's what mine is. Hope you're feeling better soon

Oh, and I definitely prefer hanging with guys over girls, Maybe if you hung with a mix. I have a few close girl friends that never become too much for me, and we always hang with the guys together, so maybe if you did that, your dad would let up


barbipixi says:

Posted on 08 Jun 2010

i like being around my friends but lots of people have issues with too many people around them alot of the time it has to do with them getting on your nerves cause they're not as smart as you or they don't have the same kind of humor so nothing they say really means anything to you.

i can handle some people in small amounts but i wouldn't go over their houses and spend the night


mistress1209 says:

Posted on 07 Jun 2010

i have my cranky days when i hate just about everybody i see that i wanna shove em aside whenever someone comes my way. for no particular reason at all. so i guess that's normal. but having said that, you're situation may be a little more serious. talk to your school counselor about this. try not to hate her, though, :D


juicystar07 says:

Posted on 06 Jun 2010

maybe you could talk to your parents or a counciller. i'm sure they could help you out. i remember when i went through that phase too. i didn't want to talk to anybody yet i wanted to be with people. weird right?


misssamantha_ says:

Posted on 11 Jun 2010

Ohhh my god-- you're my soul sister!

I feel the exact same way.

After days-long periods of conversational longing, I'll get the opportunity to socalize, and suddenly-- I don't want to talk, or be around anyone!

I've always thought of myself as just a kind of loner.

But, weirdly, I also get along better with guys than girls, maybe because of flirting?

Anyways, you are not alone with this! :)


midsummer_dreams says:

Posted on 06 Jun 2010

I feel like that at school too sometimes. I don't think i was jelous at her party, just..annoyed. But my mood is so bad all the time i dont even know how to distinguish between jelousy and annoyance etc. I would like to meet new people but idk how to, like. I dont wanna join any club near my area cos my area sucks|:

Login To Answer