Are you sure?

Comfirm Cancel


Or Login using BecomeGorgeous


Please fill the form below and follow the further instructions.

By registering, you are agreeing to the terms and conditions.
We will not sell, rent or give your email to anyone so don't worry about spam.

Password Recovery

You are about to receive a email from us please make sure to check your spam or junk folder and add our email to your contact list.

Thank you!

Charity Bundy



Don't expect things to last, because they won't. <3

01 May 1996
United States

"I don't mind if we take our time, 'cause I'm all yours, if you're all mine." -Defeater, "I don't mind."

  • 120 Rank

  • 482 Points


ilovebenbruce asked:

27 Mar 2011

FML! Guys suck D:

Okay so first, lemme say that I Live in georgia! Next, I went some where last weekend & met this guy who lives in mississippi. He's SOOOOO cool. and all that good crap. we have alot of stuff in common, we hung out a little bit, and I started to like him. I mean he's freaking awesome! Anyways, turns out that he likes me too. boy was I happy to find that out! so we've been texting for about a week now. & I really like him. like ALOT.

now, both of my best friends have boyfriends and they are all happy. & I'm the only single one. & it just sucks!! D: so lately I've been kinda depressed. & feel like I have no one to talk to.

I guess I'm just asking i f there is any way that I can feel so, NOT depressed??

&& I guess, there is a picture of me and the guy, Alex. x3 btw! the pic is so small. but click it and it'll be lots bigger xD
I feel like an idiot for tell ya to do that!




lovie_curious says:

Posted on 27 Mar 2011

You guys are so cute together! And if you like him, just go for it. If he isn't interested just be cool with it. It isn't like he will be the only guy you fall for. Trust me on this.


rawrygawrgrrr says:

Posted on 27 Mar 2011

haha:) so cute! ^-^ anyways, just try and go for it. and there are a lot of stress relievers. just find something that you enjoy and do it. or go outside! i've gone outside when i have been really depressed and it works! haha so yea. uh.......................


firefox_12 says:

Posted on 28 Mar 2011

awwww... you two are adorable.
Why don't you go out with him? obviously the source of your stress. And if he likes you, and you ask him out, are you really afraid he's gonna say no? Cause he won't. Because he loves you.
and you guys are so cute, I just can't get over that it's like a perfect match from that one picture!
you have him to talk to. Right? yah.


firefox_12 says:

Posted on 28 Mar 2011

oh and no matter what people say, long-distance relationships DO work. I'm sorry i forgot to say that, just lost track of my thoughts. Good luck xx


jod_mets says:

Posted on 28 Mar 2011

First things first, loving your makeup in the picture! It complements your skin so well! All I can say is if you both REALLY, truly want this, you both will put in an effort and make it work! Takes two to tango.
I can see where you're coming from though. It's probably hard seeing all your friends have boyfriends, talking about them, being with them! Seeing as though yours is farther away that just means that once you guys see each other again it will mean a lot more and it will be more valuable and special to the both of you. I would get irritated to see my boyfriends everyday, if I had one. Hope things work out and remember that there is absolutely nothing wrong with having a long distance relationship.



davie2010 says:

Posted on 28 Mar 2011

you guys look sooooo cute together! and I agree with jod_mets... your make up is awesome! so, i have had lots of friends who have made long distance relationships work... it wasn't easy but definately worth the effort in both cases....


ilovebenbruce says:

Posted on 29 Mar 2011

noooo, actually he likes me too. thats the awesome part :3 its just the fact that he lives like, 200 miles away there's absolutely NO way we'd EVERY get so see each other!! and even though he likes me, he still totally loves his ex girlfriend, he talks about her ll the time, >.< anyways. the sweetest thing is that he calls me "love" like every night he'll be like, "goodnight love sweet dreams" so I mean, obviously he likes me too, right?! so yeahhh. but I dont see how things would work out between us :/ & I mean, I really freaking like this kid!! he's so unbelievably perfect for me :/ sooooooooooo its pretty much just sucks for me, all the way around.


ilovebenbruce says:

Posted on 29 Mar 2011

Thanks!! :D (i try to make my makeup look good?xD) anyways. I dont have a problem with a long distance relationship (except for the fact that it would really suck never seeing him :/ ) and besides. even though he likes me, he still totally loves his ex girlfriend. he talks about her all the time >.< not that there is anything wrong with that xP
soooooooooooooo anyways. I really wish that things between us could work.. cause honestly, he's simply amazing. :D

Login To Answer