Are you sure?

Comfirm Cancel


Or Login using BecomeGorgeous


Please fill the form below and follow the further instructions.

By registering, you are agreeing to the terms and conditions.
We will not sell, rent or give your email to anyone so don't worry about spam.

Password Recovery

You are about to receive a email from us please make sure to check your spam or junk folder and add our email to your contact list.

Thank you!

hayley hamm




02 Oct 1993

im amazing HaHAha jk im really not thaaaaat conseeded!
wel i love to have fun. i have a way hot boyfriend who im in luv with!
im a vegitarian and i have a deep love for pineapple and StarBucks!!!! i have obsesof twilight disorder 2 haha! yup!so justgetto knowmee:)??

  • 82 Rank

  • 802 Points


hayley___hamm asked:

05 Aug 2009

guys its here! im finaly getin my hair cut after many days of tryin2 find da best hair solon! but...

ok guys u know how there is always a but with me haha. wel im gona ask for u guyses opinion 1 last time be for i change my hair! ok so i want yall 2 be the most honist uve ever been haha! ok tell me if u like it wich 1 would look good and wich 1 would look bad and so on.... now remember i have a round chubby fave haha and the length of my hair is alittle be low my sholders. so once again and for the last time haha help me with my hair cut! these bangs but with choppy lars all around...., these r wat the layers will look like for all the hair styles, i could also keep my bangs the same and just get the choppy layers...., the pic of my layers did show up butthere just chopy, maybe this? vannesa has a round face just like me



justinbieberlove1922 says:

Posted on 05 Aug 2009

hmm. idkk i like your hair now.


anime_princess says:

Posted on 05 Aug 2009

i like dis one :3


anca says:

Posted on 05 Aug 2009

I'd go for the first pic..I guess it is the same haircut as the second one only it is straightened, and since i love straight hair i'd go for the 1 pic :)

Good luck !!!!!!!!!!!:)


queenie says:

Posted on 05 Aug 2009

Maybe grow your hair longer maybe?

Omg that first one is cute but idk if it goes with your hair color. And if you get those bangs you WILL have to take care of them or get them shorter so it won't hit your eye. And if it gets long then cut it yourself it's pretty easy, i think any one can do it. And yea you would have to take care of them everyday to keep them in front of your face


amaay says:

Posted on 05 Aug 2009

i love the first one[;



barbipixi says:

Posted on 05 Aug 2009

just do it!

if you decide you don't like the straight across bangs look you can always part them on the side and just make them short side bangs so you'll be fine eaither way

go for it it's cute


_riah_ says:

Posted on 05 Aug 2009

I say get the bangs! They are so cute and like BarbiPiXi said, you can always sweep 'em to the side if you don't like them! :D


hayley___hamm says:

Posted on 05 Aug 2009

i realy want a change

Login To Answer