Are you sure?

Comfirm Cancel


Or Login using BecomeGorgeous


Please fill the form below and follow the further instructions.

By registering, you are agreeing to the terms and conditions.
We will not sell, rent or give your email to anyone so don't worry about spam.

Password Recovery

You are about to receive a email from us please make sure to check your spam or junk folder and add our email to your contact list.

Thank you!

hayley hamm




02 Oct 1993

im amazing HaHAha jk im really not thaaaaat conseeded!
wel i love to have fun. i have a way hot boyfriend who im in luv with!
im a vegitarian and i have a deep love for pineapple and StarBucks!!!! i have obsesof twilight disorder 2 haha! yup!so justgetto knowmee:)??

  • 82 Rank

  • 802 Points


hayley___hamm asked:

30 Jul 2009

braces? or invisaline?

ok guys soi have vampire teeeth! lol....... my caynine teeth or wolf teeethn or wat ever r like in front of my other teeth! so i really want invisaligne but im not sure if it would fix my problem!!! so if u think it would tell me plees haha..... and also braces????? i mite need them so i wana know if there like a pain ?if they would look bad? i just wana know! thanks guys :)



auri says:

Posted on 30 Jul 2009

Im getting braces soon myself, so im a little nervous hehe.

Ok, well ive asked some of my mates and they say it hurts when you first get them on and when they get tightened.

Also, you can get colours on them which make them look a little better, and each month when you get them tightened you can get different ones as well.

Im not sure about the invisaline, but i know a little about braces. Also, another thing i found out is that you actually wear bands on them (Rubber bands) and that it REALLY hurts when they pop D:

lol over all they do look kinda cute to me, but i suppose it depends on the person wearing them =]


ilovepink2011 says:

Posted on 30 Jul 2009

invasaline is what i am going to get i heard it works and i belive in it and at least it is not painful.


italian_knowledge says:

Posted on 30 Jul 2009

well ofcourse invisilign but they are expensive well more expensive idk my aunt shes a dentist and says it doesnt work on all teeth just onthe ones that need a little work but if u can pick invisilign i think its way better that braces


omfg_megan says:

Posted on 30 Jul 2009

i hve the same problem but i HAVE to get braces


barbipixi says:

Posted on 31 Jul 2009

invisaline does straighten your teeth they ARE JUST LIKE BRACES the fix the same problems.

i worry they will soak your teeth in spit and it would stain them : P

and they will make your teeth sore

and yes so will braces

everytime they tighten them they will be sore for days and you have to put wax on your braces so they don't cut your lips.

i had them for a couple years and you know what my teeth are better than they were but i didn't wear my retainer so they're still a lil off center and i have a lil overbite : P


amaay says:

Posted on 02 Aug 2009

i would go for braces.

it would be a much

safer bet(:



apria says:

Posted on 11 Aug 2009

definitely go for braces, i had braces for three years and my teeth are perfect now, im so happy with my smile! of course it does get anoying getting food stuck in them all the time and whenever you get them tightened it hurts for a few days but if you take ibuprophen that really helps. Also it hurts a little when you first get them on but for me getting them off was the hard part it hurt like heck!! but it was sooooooo worth it!!! also it's kinda fun if you have braces and not invisaline cuz if you keep your teeth clean and stuff the orthodontist sometimes lets you pick your elastic color, i've had orange and black for halloween, red and green for christmas, pink for valentines, but usually i go for a shade of blue because i read in a mag that if you use lipgloss that has a slight tint of blue it makes your teeth look whiter, well i dont wear lip gloss that much so i usually got blue elastics. It's different for everybody though and your ortho will tell you what procedures need to be done. for example i had the choice of having head gear at night or getting four adult molers pulled. i got my molers pulled, and it wasnt even that bad, they put me to sleep and i didnt have to go to school that day. it really really really pays off in the end so get braces they're great!

Login To Answer