Confirm

Are you sure?

Comfirm Cancel

Login http://www.becomegorgeous.com/users/auth/facebook

Or Login using BecomeGorgeous

Register

Please fill the form below and follow the further instructions.

By registering, you are agreeing to the terms and conditions.
We will not sell, rent or give your email to anyone so don't worry about spam.

Recommended

http://www.becomegorgeous.com/users/auth/facebook
Password Recovery

You are about to receive a email from us please make sure to check your spam or junk folder and add our email email@bg.com to your contact list.

Thank you!

sammie hobbs

Large

Sagittarius

Status

General
Female
08 Dec 1993

About
im a skater! -hehe- yup indeed learning at the moment bt gettin there! im totally scene bt w/o the hair! lol luv the style tho!!! lol so im a scene/punk skater! me fav drink iz purple monsterz! lol so me iz randum and hyper!!! b prepared 4 TONZ OF Q AND A 4M ME!! :) lol

  • 302 Rank

  • 147 Points

Thumb

glowzgreen123 asked:

05 Dec 2009

brown && blonde

heyy, so i wanna dye my hair & im thinking bout dying sum blonde in to it..sumwer..idk wer yet tho so could ya'll help me find some pics? =) iv got one bt my bangz rnt exactly lyk the chicks in the photos~lol~ ....................................... ok nm the pic wont work =/

Answers

omfg_megan

omfg_megan says:

Posted on 05 Dec 2009

are you asking where you should put the blonde? if you are you could put it --



underneath

you bangs

highlights

or you could dye chunks of it blonde



idk what your hair looks like so its hard so theres one pic

barbipixi

barbipixi says:

Posted on 05 Dec 2009

fghkj

barbipixi

barbipixi says:

Posted on 05 Dec 2009

i prefer golden colors in dark brown

barbipixi

barbipixi says:

Posted on 05 Dec 2009

this girl has gold under her brown

barbipixi

barbipixi says:

Posted on 05 Dec 2009

hjk

Login To Answer