Confirm

Are you sure?

Comfirm Cancel

Login http://www.becomegorgeous.com/users/auth/facebook

Or Login using BecomeGorgeous

Register

Please fill the form below and follow the further instructions.

By registering, you are agreeing to the terms and conditions.
We will not sell, rent or give your email to anyone so don't worry about spam.

Recommended

http://www.becomegorgeous.com/users/auth/facebook
Password Recovery

You are about to receive a email from us please make sure to check your spam or junk folder and add our email email@bg.com to your contact list.

Thank you!

Christine Lee

Large

Gemini

Status

General
Female
20 Jun 1985

About
I am a student. I have a wonderful boyfriend. I am a rather average girl... I am a great listener and love to help out and volunteer. I am currently volunteering at the hospital because I have an interest in going into the medical field. Otherwise my life is simple.. just like anyone else's.

  • 8 Rank

  • 4378 Points

Thumb

ctl888 asked:

11 Jan 2010

Do you have a secret Obession?

Do you have a secret obession with some thing.. anything? Today, after I got home from dinner with a friend I walked to my closet to change back into my comfy home clothes when I realized while I was taking off my jeans I noticed my jean collection. Yes my jean collection, I did not realize how many pairs of jeans I had! Regular blue denim jeans... of course different shades of blue and all different cuts/styles.. but I just realized I must kinda obessed. Now thinking back I do notice that when I walk into a department store I do walk straight to the jeans section.. almost instantly.. like I HAVE to look through them. I told myself today that I will not purchase another pair of jeans for the rest of this year.

What is your obession? Or just something that you just love love and can't get enough of?



Btw, I counted and I have 26 pairs of jeans!! I really can't believe myself.. I do not even want to calculate how much I have spent.

Answers

crazy_izzi

crazy_izzi says:

Posted on 11 Jan 2010

yeah shoes!!!

i got sooo many pairs i am obsessed

same with shopping i hv to shop till i trop i am a shoppahollic hahaha

but jeans are good to colect they are neva out hahaha

barbipixi

barbipixi says:

Posted on 11 Jan 2010

clearance. i have to check out clearance racks and shelves when i go to a store i rarely buy clothes that aren't on clearance for less then $3 lol



oh and taking picture of my baby ^_^ i love taking photos



i only have 3 pairs of jeans for wearing out (one light, one dark, and one almost black)

i have 3 jeans for work that are all a lil big for me and don't look good enough for anything else

and i have a jean skirt, a pair of jean shorts. and 2 lenghts of jean short pants


manssskulll

manssskulll says:

Posted on 11 Jan 2010

Necklaces, i LOVE them

shysparrow13

shysparrow13 says:

Posted on 11 Jan 2010

Scarves and jeans! I have more then ten pairs of scarves and jeans, I even have a full drawer of scarves and a bag full of jeans! I think all girls have at least one obsession or two. I also take way too many pictures of myself, as you can see on my profile page, lol :)

shysparrow13

shysparrow13 says:

Posted on 11 Jan 2010

Though I have lots of other obsessions that aren't clothes... lol. ^.^

runningwithscissors

runningwithscissors says:

Posted on 11 Jan 2010

I have lots of 'em(:



Skirts.

Shoes.

Hair.

And Oranges :]

ahroarah

ahroarah says:

Posted on 11 Jan 2010

i wish i had enough money to have that many pairs of jeans. haha. i only just bought my first pair of jeans, and i only get to wear them 2 days out of the week.



i suppose i'm obsessed with black clothing. whenever i go to any store, i go straight for the black clothes. it might have something to do with my school's dress code. all black, no jeans, no armpits showing, no skirts shorter than your fingers and no toes showing through your shoes. haha. so any part of that dress code is my obsession. it's a problem. :P

music_is_life

music_is_life says:

Posted on 19 Jan 2010

neon colored clothing:P haha

manssskulll

manssskulll says:

Posted on 11 Jan 2010

Sorry my messages aren't appearing properly

but i said i have altogher 64 :) x

ctl888

ctl888 says:

Posted on 11 Jan 2010

That is cute! I do not have one pair of leggings or tights... for some reason I think I look wierd in them. So you have drawers full of them. Okay I am glad I am not alone here. I started feeling bad.

ctl888

ctl888 says:

Posted on 11 Jan 2010

Yes. bc i want to know.

ctl888

ctl888 says:

Posted on 11 Jan 2010

WOW! so you like to accessorize. That is neat... i have exactly one necklace...just one. Had it for 7 years now. Can you believe that. i want to learn to be more trendy and start accessorizing.

ctl888

ctl888 says:

Posted on 11 Jan 2010

Yes I do love checking out the sale racks at Marshalls and TJ Maxx. It is always fun scoping out to see what you can find. Have you ever been to Tuesday Morning? It is a fun clearance center to dig through.

ctl888

ctl888 says:

Posted on 11 Jan 2010

I just started really buying shoes. I am not obsessed with shoes bc i guess I am really really picky. I have a pair of old boots that I can't let go bc I can not find a replacement i like.

ctl888

ctl888 says:

Posted on 11 Jan 2010

You know I just bought my first scarf recently. And I totally love it..I wear it most of the time now bc it has been chilly.

ctl888

ctl888 says:

Posted on 12 Jan 2010

You know, I wear black all the time. by choice. I just love black and dark grey. I guess that is my other obsession.. wow. so your school's dress code is all black. that is kinda interesting. I usually see kahkis and a polo or something. Enjoy your jeans!! don't get addicted like me.

barbipixi

barbipixi says:

Posted on 12 Jan 2010

girl tuesday morning is too rich for my cheap ass lol. i like my clearance $1-$3 bucks otherwise it's not coming home with me lol

Login To Answer