Confirm

Are you sure?

Comfirm Cancel

Login http://www.becomegorgeous.com/users/auth/facebook

Or Login using BecomeGorgeous

Register

Please fill the form below and follow the further instructions.

By registering, you are agreeing to the terms and conditions.
We will not sell, rent or give your email to anyone so don't worry about spam.

Recommended

http://www.becomegorgeous.com/users/auth/facebook
Password Recovery

You are about to receive a email from us please make sure to check your spam or junk folder and add our email email@bg.com to your contact list.

Thank you!

Lexus Bonds

Large

Gemini

Status
Hey..can some one PLEASE comment on my pics...thxx

General
Female
29 May 1994

About
Well bacially I'm a cool person and lyks 2 hav fun with friends! Even though sum ppl judge me b4 they even know me, but its okay cuz there are more things in my life that is waaay better!

  • 764 Rank

  • 51 Points

Thumb

chanel333444 asked:

23 Jan 2010

Do you think two- toned ppl are ugly?

I heard a lot ov ppl say it nd Im jus askin NOOOOOO U GUYS TWO TONED PPL NOT MIXED

TWO TONED PPL HAVE TWO DIFFRENT SHADES OF SKIN

Answers

barbipixi

barbipixi says:

Posted on 24 Jan 2010

lol everyone i know thinks mixed people are so pretty and mixed babies are sooOOOOOOoooOOOo cute!

rachelsauras

rachelsauras says:

Posted on 24 Jan 2010

honestly.

I just had a conversation with my sister the other day.

I was like god damn it. EVERY mixed girl I see is drop dead

gorgeous.

I don't know what it is. I think maybe your skin tone.

but the way a mixed person's hair and skin and features go together,

is really stunning.



ahaa.

and barbipixi. my mom's always making comments

about how mixed babies are the cutest things.:3

xx

jessd

jessd says:

Posted on 24 Jan 2010

umm no .. i like never seen an ugly one. haha. sometimes i wish i was that color. !

fulltimepinklady

fulltimepinklady says:

Posted on 24 Jan 2010

no, actually ive only ever heard the opposite. lucky girls...

ctl888

ctl888 says:

Posted on 24 Jan 2010

Could you explain to me what are Two Toned People. I have read the responses but I still do not understand how it could be someone that is mixed? I guess I have not heard of this terminology before.

runningwithscissors

runningwithscissors says:

Posted on 24 Jan 2010

hell, no.

lily_billy

lily_billy says:

Posted on 24 Jan 2010

nope.. =]

vampkisses

vampkisses says:

Posted on 24 Jan 2010

no :)

misssamantha_

misssamantha_ says:

Posted on 30 Jan 2010

Like farmer's tan kinda thing? Lol. Idts.

me_is_reid_mckeel

me_is_reid_mckeel says:

Posted on 04 Feb 2010

no way! ! Im like that too bc i get rlly tan in summer.

shysparrow13

shysparrow13 says:

Posted on 09 Feb 2010

mixed people are beautiful

two toners need to even out

chanel333444

chanel333444 says:

Posted on 24 Jan 2010

NOOOOOO U GUYS TWO TONED PPL NOT MIXED

TWO TONED PPL HAVE TWO DIFFRENT SHADES OF SKIN

chanel333444

chanel333444 says:

Posted on 24 Mar 2010

two toned ppl are not mixed they are ppl that have two shandes of skin on a pat of thier bodies

Login To Answer