Confirm

Are you sure?

Comfirm Cancel

Login http://www.becomegorgeous.com/users/auth/facebook

Or Login using BecomeGorgeous

Register

Please fill the form below and follow the further instructions.

By registering, you are agreeing to the terms and conditions.
We will not sell, rent or give your email to anyone so don't worry about spam.

Recommended

http://www.becomegorgeous.com/users/auth/facebook
Password Recovery

You are about to receive a email from us please make sure to check your spam or junk folder and add our email email@bg.com to your contact list.

Thank you!

arabella

Large

Gemini

Status

General
Female
12 Jun 1996

  • 1535 Rank

  • 21 Points

Thumb

bella123 asked:

12 Aug 2010

I am 13 and am 5\'1/5\'2. Though I\'m the average height in my class, I want to grow taller.

I want it to be healthy and natural and am underweight.

Answers

cute_wonderful_blondie

cute_wonderful_blondie says:

Posted on 12 Aug 2010

You wanna grow?? Well honey we can't help u wid that... but you can be healthy and natural by taking good care of your face and umm eat healthy food maybe when you're healthy you'll grow more but I doubt it... :D

mistress1209

mistress1209 says:

Posted on 12 Aug 2010

you're just gonna have let nature take its course. at 13 you're still growing. i think maybe a couple more inches til you're bout 18.

jjb714

jjb714 says:

Posted on 12 Aug 2010

Hi fellow 13 year old I am also 13 years old and I am 5'7 one of the tallest girls in my school. There are down parts of being tall so just be happy cause you are unique even if your short tall skinny or fat.



Just let nature take its course cause I am waiting also to get to 5'10 soon.



We must be patient. ^.^

palmer491

palmer491 says:

Posted on 13 Aug 2010

there is no point in trying to get taller. im 13, im the same exact size as you (well im 5' 3") and i am one of the shortest in my class. i love it. i like being different than everyone else. i know one tip to make you taller if u rlly want it: this may not help, but stretching may do it!! remember tho, there is no need to change the way you look. btw, im a little underweight too, but thats cuz i have an athlete's metabolism and if someone makes fun of your weight, just say "at least i have an athlete's metabolism!!!" that will definitely get em!!!!

gosupermodel_is_back

gosupermodel_is_back says:

Posted on 13 Aug 2010

welcome to the club- same here.. 12 (13 in september) 5'2/5'3 and i wanna grow taller thoe i'm an average height.

Well mum's advice:

You hvent reached your full growth,, wait till 18!

Login To Answer