Confirm

Are you sure?

Comfirm Cancel

Login http://www.becomegorgeous.com/users/auth/facebook

Or Login using BecomeGorgeous

Register

Please fill the form below and follow the further instructions.

By registering, you are agreeing to the terms and conditions.
We will not sell, rent or give your email to anyone so don't worry about spam.

Recommended

http://www.becomegorgeous.com/users/auth/facebook
Password Recovery

You are about to receive a email from us please make sure to check your spam or junk folder and add our email email@bg.com to your contact list.

Thank you!

Ana Gzz

Large

Virgo

Status

General
Female
22 Aug 1995

  • 486 Rank

  • 91 Points

Thumb

_ana_96 asked:

08 Nov 2009

going to the movies with my first bf

my bf and i are going to the movies next weekend and im scared cause i haven't had my first kiss yet. its not that i don't wanna kiss him i just don't know how. please help!! omg it happened today!! he walked me to my class and we hugged and then he asked me for a kiss. of course i said yes but it wuz really awkward for me cuz it wuz my first kiss. it wuz in the middle of the hallway so it wuz kinda embarassing cuz idk how many people saw. now im scared that hes gonna want to kiss me again 2maro.

Answers

auri

auri says:

Posted on 08 Nov 2009

trust me, i dont either and ive pulled away a few times :/ i just told my boyfriend about it and he said it was alright =)



Dont let it ruin your time though, just go with the floww.



I havent been there yet so idk but i would just close my eyes and let him guide me. i can assure you everything will be alright =) If your really to nervous about it, maybe tell him and he might help you out. it probably seems kinda dumb but i did that and now i feel 10x better about it...



good luck hun and have fun.

x

kaitiecakes_xoxo

kaitiecakes_xoxo says:

Posted on 09 Nov 2009

Dont Worry About The Kiss Hun! :) Its Expected That you will be nervous because you have never done it before! But Just Try To Have A Good Time! I Know When I Had My first kiss, I almost had a panic attack :P But he made me feel very comfortable and helped me throught it! He also said It was very cute that I Stuttered And Blushed! So Im Sure Your Boyfriend Is Going To Make This Relaxing As Possible! Have Fun

_riah_

_riah_ says:

Posted on 09 Nov 2009

Don't be scared! :) The moment will happen right and like it will all go as good as it can, so do not be nervous!



Just go and have fun, there is no pressure on the kiss..just go and have fun!

barbipixi

barbipixi says:

Posted on 09 Nov 2009

truthfully your first few kisses will just be shy lips on lips anyway so nothing to be scared of just think of it as when your kiss someone on the cheek. it's exactly the same on your part. just kissy lips pressed flat and a "Muah" sound lol

fulltimepinklady

fulltimepinklady says:

Posted on 09 Nov 2009

its not hard just different. dont go for a full blown open mouth thing for your first night just keep it nice and sweet. if he wants to keep going and your not comfortable or if you dont wanna kiss at all yet tell him just be honest he'll understand if he's worth kissing at all-youre always in control.

crazy_izzi

crazy_izzi says:

Posted on 09 Nov 2009

its not a must that u have 2 kiss him on ur first date maybe he is also scared and when he wants 2 kiss u just tell him that u never done this befor and wait what he sais often they say its ok and they kiss u

i hope this helps

xxx

izzi

ps good luck on ur first date hope evrything is going 2 be fab.

matson

matson says:

Posted on 09 Nov 2009

okay, just relax. just do it.. and if he is quiet or its awkward after its not coz he dosnt like u.. its coz he really does and he is shy.

Login To Answer